من یه ابرم که بارون نمیشه

من یه ابرم که بارون نمیشه

نامم را صدا بزن...
من یه ابرم که بارون نمیشه

من یه ابرم که بارون نمیشه

نامم را صدا بزن...

الان نه...

الان نه!

می افتی یاد من وقتی که دیره

میفهمی!

نمیتونه شبیه‌م واسه ت بمیره

یه چند ماه که بگذره

میفهمی از تو سیره...

.

.

دل من هواتو کرده

کاش از اون اول نبودی....

.

.

الان نه!

می افتی یاد من وقتی که دیره....


الان نه....

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 11:54

سلام ، خوبی ؟ مطالب شما خیلی خیلی زیباست

سلام ممنون

آرش پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 07:51

در حضور تو
قلبم مانند دریا آرام 
نفس‌هایم با هر تپش
نوازشی از باد بهاری
چشمانت
ستاره‌های راهنمای شب‌های من
لبخندت
روشنایی مهتاب در دل تاریکی
مهر تو
گلی در باغ زندگی‌ام
عشق تو 
قصه‌ای که تا ابد می‌خوانم

از کی بود؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد