من یه ابرم که بارون نمیشه

من یه ابرم که بارون نمیشه

نامم را صدا بزن...
من یه ابرم که بارون نمیشه

من یه ابرم که بارون نمیشه

نامم را صدا بزن...

تمام شدن آدم ها

برای من وقتی آدمی تمام بشود تمام شده اما احساساتم هیچ وقت تمام نمی شود. می توانم در عین اینکه کسی را دوست داشته ام، همچنان دوست بدارم اما هرگز به شروع ارتباط دوباره با او فکر نکنم. 
یا حتی  می توانم در عین اینکه از او متنفر بوده ام همچنان متنفر باشم و بدی هایش جلوی چشمانم باشد ولی از ارتباط با او دست نکشم.
این نوع تمام شدن آدم ها برای خودم حیرت آور است. در عین اینکه زنده اند اما خودشان گور خودشان را می کنند و در خاک سرد فراموشی می خوابند و از جایگاهی که دارند هرگز اعتراض نمی کنند! 
آدم ها در چنین شرایطی بسیار قانع اند و این قانع بودن و انتظار نداشتن شان در این وضعیت قابل ستایش است...
نظرات 2 + ارسال نظر
فاضله پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 17:42 http://1000-va2harf.blogsky.com

آدما تموم نمیشن

صحیح!
این نگاه حصار دار شما به هر چیزی به نظرم واقعا خسته کننده س! هیچ چیزی منطقی نیست حتی وجود شما و من روی زمین!

ماهش پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 17:26 https://badeyedel.blogsky.com/

منم همین طورم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد